- W tym roku udało nam się zdobyć III miejsce w kategorii kampania outdoorowa. Wyróżniono kampanię „Renesans Inspiracji” – cieszy się Michał Krawczyk dyrektor Biura Marketingu Miasta.
Kampania „Renesans inspiracji” była przeprowadzona w czerwcu ubiegłego roku.
Kilkudziesięciu sekundowe filmy promujące Lublin wyświetlano na ekranach elektronicznych, tzw. infoscreenach ustawionych na 23 stacjach warszawskiego metra. Reklamówki były dość oryginalne, na jednej z nich tuż obok obrazów Lublina pojawiła się kobieta z pudlem.
To nie pierwsze wyróżnienie lubelskiej kampanii. W ubiegłorocznej edycji konkursu Lublin zdobył główną nagrodę za całokształt kampanii promocyjnej - Grand Prix Festiwalu. Bardzo wysoko oceniono także dwie kampanie billboardowe - „Lublin - Nieziemski Klimat”, oraz „Lublin – Wielkie dzieje się”, które zajęły drugie miejsce w kategorii promocja outdoorowa.
Z nagrodą do Lublina wraca również Piotr Franaszek dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowski. Samorząd został uhonorowany nagrodą specjalną miesięcznika Elle za kampanię „Wyłącz napięcie, włącz zasilanie”.
Przeczytaj więcej o promocji Lublina:
Pudel w metrze promuje Lublin (wideo)
Autostopowicze w przebraniu promują Lublin (wideo)
Promocja Lublina najlepszą w Polsce!
Najdroższa reklama Lublina już nakręcona
Lublin będzie się promował na ekranach telewizyjnych
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?