- Otrzymaliśmy nagrodę za całokształt kampanii promocyjnej czyli Grand Prix Festiwalu – mówi Michał Krawczyk z Biura Promocji Miasta. – Bardzo wysoko oceniono także nasze dwie kampanie billboardowe - „Lublin - Nieziemski Klimat”, oraz „Lublin – Wielkie dzieje się”, które zajęły drugie miejsce w kategorii promocja outdoorowa – dodaje.
W kategorii Grand Prix Lublin pokonał 91 miast.
- W działaniach promocyjnych tego regionu widać wyraźnie strategiczne myślenie. Jestem przekonany, że promocja tego miasta zmierza w dobrym kierunku – skomentował wygraną Janusz Malinowski, prezes zarządu Grupy Ströer, organizatora Konkursu.
W nagrodę Lublin będzie mógł przeprowadzić dwie kampanie reklamowe warte 200 tys. zł., które sfinansuje sponsor konkursu promocji miast i regionów.
Reklamy miasta pojawią się na billboardach w całym kraju oraz w warszawskim metrze.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?