To kontynuacja nietypowej kampanii promocyjnej rozpoczętej w pierwszy weekend czerwca. Statyści pojawili się na wylotówkach z Warszawy, Poznania, Krakowa, Wrocławia, Katowic, Łodzi i Białegostoku. Akcja zostanie powtórzona w sobotę.
Kierowcy, którzy zatrzymująi się przy autostopowiczach otrzymują pamiątki związane z Lublinem. - To pierwsza taka akcja w Polsce. Prosiłem biuro marketingu o nowe rozwiązania, bo nie stać nas na wyścig finansowy z innymi miastami. Musimy w inny ciekawy sposób docierać do odbiorców - mówi Adam Wasilewski, prezydent Lublina.
To nie koniec promocyjnych działań Biura Marketingu Miasta. Kolejna akcja promująca Lublin ma odbyć się w warszawskim metrze.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?