Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Autostopowicze w przebraniu promują Lublin (wideo)

Tomasz Maciuszczak
Tomasz Maciuszczak
W piątek na drogach wylotowych z siedmiu największych miast Polski stali autostopowicze przebrani za króla, archanioła, artystę, diabła i marchewkę. Z tabliczkami z napisem „Lublin” w rękach promowali nasze miasto.

To kontynuacja nietypowej kampanii promocyjnej rozpoczętej w pierwszy weekend czerwca. Statyści pojawili się na wylotówkach z Warszawy, Poznania, Krakowa, Wrocławia, Katowic, Łodzi i Białegostoku. Akcja zostanie powtórzona w sobotę.

Kierowcy, którzy zatrzymująi się przy autostopowiczach otrzymują pamiątki związane z Lublinem. - To pierwsza taka akcja w Polsce. Prosiłem biuro marketingu o nowe rozwiązania, bo nie stać nas na wyścig finansowy z innymi miastami. Musimy w inny ciekawy sposób docierać do odbiorców - mówi Adam Wasilewski, prezydent Lublina.

To nie koniec promocyjnych działań Biura Marketingu Miasta. Kolejna akcja promująca Lublin ma odbyć się w warszawskim metrze.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto