MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Zaprojektuj plakat i zgarnij 2 tysiące złotych nagrody

Karolina Szubiela
Karolina Szubiela
Szekspir na ulicy i w cyrkowym namiocie – w czerwcu Lublin będzie świadkiem V edycji Festiwalu Teatrów Europy Środkowej „Sąsiedzi”. Chętne osoby już teraz mogą zaprojektować plakat festiwalu i wygrać 2 tysiące złotych.

Piąta, jubileuszowa edycja Festiwalu Teatrów Europy Środkowej „Sąsiedzi” będzie kontynuacją podstawowych założeń imprezy oraz propozycją nowego wątku tematycznego - Szekspira. Organizatorzy, jak mówią, pragną zaprezentować „nieteatralnej” publiczności dorobek epoki szekspirowskiej, a fascynujący świat postaci i historii rodem z Szekspira uczynić tematem wiodącym. - Świat Szekspira to nie tylko wielcy wodzowie i wielkie namiętności, ale też niesamowita fantastyka, komediowość łącząca w sobie elementy klaunady i teatru jarmarcznego i to może być powodem, dla którego Szekspir na ulicy i w cyrkowym namiocie zyska nowe, naturalne dla siebie miejsce i zdobędzie nową, zatrzymaną w biegu publiczność – uzasadniają organizatorzy festiwalu.

Dlatego tematy i historie szekspirowskie pojawią się w nurcie ulicznym i plenerowym. – Wątek szekspirowski pojawi się w nietypowych przestrzeniach – namiotach cyrkowych, które staną na placu Litewskim i Zamkowym – mówi Barbara Sawicka z biura organizacji festiwalu.

Festiwal zaprosi nas do zabawy w czerwcu, plakat możemy projektować już dziś. Centrum Kultury właśnie ogłosiło konkurs na jego projekt. – To konkurs otwarty dla wszystkich – uczniów, studentów, artystów i grafików – mówi Barbara Sawicka z biura organizatora festiwalu. – Dowolna jest także formuła plakatu. Jest tylko jeden wymóg – plakat należy dostarczyć na płycie CD.

Projekty plakatów wraz z kartą zgłoszenia znajdującą się na stronie Centrum Kultury należy przesyłać na adres: Centrum Kultury w Lublinie, ul. Peowiaków 12, 20-007 Lublin z dopiskiem plakat Festiwal „Sąsiedzi” do 5 marca. Zwycięzcę poznamy 16 marca. Zwycięzca otrzyma 2 tysiące nagrody.

- Gotowy plakat posłuży do promocji Festiwalu – mówi Barbara Sawicka. – Pojawi się w afiszu, reklamie prasowej i telewizyjnych spotach reklamowych.

Piąta, jubileuszowa edycja Festiwalu startuje 14 czerwca i potrwa 4 dni.

KSz

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Zofia Zborowska i Andrzej Wrona znów zostali rodzicami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto