Informacja o kampanii reklamowej naszego regionu pojawiła się dopiero wczoraj, ale już zdążyła wywołać w internecie burzliwą dyskusję. - Kobieta bez biustu i ta wanna - psuje wszystko. Brakuje zmysłowości i delikatności. Ogólnie ocena negatywna – pisze CzarnaMamba na forum www.lubartow24.pl, - Nie chce mi się wierzyć, żeby parę osób nie zobaczyło takiej wpadki – pisze mika. - Ten photo shop, powiedziałbym, że czyni cuda, ale tym razem "dał ciała", a raczej "zabrał" - podsumowuje Karol 81.
Twórcy plakatów, agencja reklamowa DSK z Warszawy niechętnie komentuje sprawę. Nie widzą sensu tej dyskusji. – Biust nie jest tematem tej kampanii – mówi Jacek Domański, prezes DSK. – A Lubelszczyzna, która jest miejscem, gdzie można naładować akumulatory, odstresować się. Nie będę prowadzić polemiki z internautami, którzy zawsze mogą znaleźć coś ciekawego i to skomentować – ucina.
Na plakatach oprócz wyśmianej już kobiety w wannie jest również mężczyzna unoszący się nad ziemią lub golfista, a obok nich hasło „Wyłącz napięcie, włącz zasilanie”. Billboardy promujące województwo lubelskie pojawią się w całym kraju. A będzie ich aż 245. Zobaczymy je m.in. w Warszawie i Krakowie.
Kampania rozpoczęła się1 listopada. Motywem przewodnim jest energia, którą daje nasz region gościom. - Energia wynika przede wszystkim z naturalnych walorów Lubelszczyzny takich jak przestrzeń, przyroda czy „swojski klimat” – informują autorzy projektu. Kampania kosztowała 750 tys. zł. Potrwa do 30 listopada.
Lubelski Urząd Marszałkowski nie chciał komentować sprawy.
dkz
Zobacz także:
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?