Najnowsza kampania promocyjna wystartowała 1 listopada. W polskich miastach pojawi się łącznie 245 billboardów. Gdzie je zobaczymy? M.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Oprócz tego w miastach województwa pojawią się miniboardy. Będzie tez reklama w sieci i pociągach. – Stawiamy także na internet i PKP – mówi Adrianna Iwan z zespołu informacyjno-prasowego Urzędu Marszałkowskiego. – Miniplakaty pojawią się właśnie w pociągach.
Podczas kampanii lubelskie zaprezentuje się jako ekspert do spraw ekologii, kreatywni i dynamiczni młodzi ludzie, otwarci mieszkańcy, idealne miejsce dla ludzi biznesu, bogata oferta turystyczna i kulturalna oraz ciekawy folklor. - Motywem przewodnim przedstawionych kreacji, czyli kobiety w wannie, lewitującego mężczyzny i golfisty jest energia, którą daje nasz region gościom. Wspomniana energia wynika przede wszystkim z naturalnych walorów Lubelszczyzny takich jak przestrzeń, przyroda czy „swojski klimat” – informują autorzy projektu.
Billboardy mają zachęcić mieszkańców dużych miast do odwiedzania naszego regionu.
- Naszym głównym klientem jest Warszawa, bo znajduje się najbliżej – dodaje Adrianna Iwan. – Stawiamy także na wyjazdy weekendowe mieszkańców różnych miast.
- Pomysł ciekawy i kolorowy, dziwi tylko czas rozpoczęcia kampanii – jesień zamiast lata – komentują lublinianie. Dlaczego kampania ruszyła dopiero jesienią? – Bo teraz udało się uruchomić pieniądze, które w 85% pochodzą z Unii Europejskiej – informuje Iwan. – Poza tym billboardy będą teraz bardziej widoczne, a ich kolorystyka będzie się wyróżniać w szarej aurze.
Kampania kosztowała 750 tys. zł. Potrwa do 30 listopada.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?