Lubelski oddział PKO Banku Polskiego z nowoczesnym wnętrzem

Materiał informacyjny PKO Banku Polskiego

Od 8 września klienci Oddziału 6 PKO Banku Polskiego w Lublinie mogą korzystać ze zmodernizowanej, nowoczesnej i cyfrowej przestrzeni pod starym adresem, przy ul. Watykańskiej 7. Przestrzeń ma charakter uniwersalny – jest w niej miejsce na obsługę klientów (w tym również w kameralnych pokojach spotkań), nowoczesne urządzenie samoobsługowe oraz wrzutnia i 2 bankomaty z funkcją wpłatomatu.

Oddział działa od 23 lat. Cała przestrzeń znajduje się na jednym poziomie, co stanowi duże ułatwienie dla osób z niepełnosprawnościami, starszych czy rodziców z dziećmi w wózkach. Przed placówką znajduje się duży i wygodny parking. Mocną stroną jest także sąsiedztwo licznych punktów handlowo-usługowych, przychodni zdrowia, placówek oświatowych oraz przystanków dla osób podróżujących komunikacją miejską.

- Jako największy bank w Polsce dostosowujemy swoje usługi i ofertę do preferencji oraz potrzeb naszych klientów. To właśnie klienci nas zmieniają – w ostatnich latach częściej wybierają kanały zdalne, głównie serwis transakcyjny i aplikację mobilną, do kontaktu z bankiem. Pamiętamy o tym również w oddziałach, które modernizujemy lub przenosimy do dogodniejszych lokalizacji. Pracujemy nad tym, aby placówki w nowej odsłonie spełniały wszystkie potrzeby klientów w jednym miejscu – z jednej strony klienci znajdą tutaj doradztwo i standardową obsługę oddziałową, a z drugiej otrzymują do swojej dyspozycji samodzielne stanowisko internetowe, w którym zlecą przelew, czy sprawdzą saldo rachunku. Oddział 6 w Lublinie to przykład takiej placówki – podkreśla Jak Karwański, Dyrektor lubelskiego Regionu Bankowości Detalicznej PKO Banku Polskiego.

Na ścianach można dostrzec elementy zieleni oraz piękną fototapetę. Całości wizerunku dopełniają donice z kwiatami. Nie znajdziemy tu ulotek i plakatów – wszystko to, co wcześniej mogliśmy przeczytać na papierowych ulotkach, zamieszczone jest na ogólnodostępnym ekranie. Ważną częścią placówki jest stanowisko samoobsługowe, dzięki któremu klient samodzielnie bądź z pomocą doradcy zaloguje się do swojego konta i sprawdzi saldo, historię rachunku itp.

- PKO Bank Polski to marka ponadczasowa. Nasi klienci, mieszkańcy pobliskich osiedli oraz klienci biznesowi, których obsługujemy, wiedzą, że zawsze jesteśmy dla nich dostępni, służymy pomocą, przeprowadzamy przez „trudne czas”. Jesteśmy stabilnym i pewnym partnerem z najlepszymi produktami. Nasi klienci nam ufają, doceniają zmiany zachodzące w PKO Banku Polskim i bardzo często wiążą się z nami na długie lata i całe pokolenia. Cieszę się, że od teraz możemy wykonywać naszą pracę w nowoczesnej i cyfrowej przestrzeni – Agnieszka Dobrowolska, dyrektor Oddziału 6 PKO Banku Polskiego w Lublinie.

Klienci do swojej dyspozycji mają 12 osobowy zespół. Oprócz podstawowych produktów jak konto czy pożyczka gotówkowa, doradcy podzielą się swoją wiedzą dotyczącą m.in. ubezpieczeń komunikacyjnych, a także nieruchomości. Ważnym elementem ich pracy jest również edukacja klientów w zakresie korzystania ze zdalnych kanałów dostępu do banku (np. aplikacja mobilna banku IKO) czy przestrzeganie przed zagrożeniami z obszaru cyberbezpieczeństwa.

Rozmowa z Agnieszką Dobrowolską, dyrektorką Oddziału 6 PKO Banku Polskiego w Lublinie:

Oddział 6 PKO Banku Polskiego we Lublinie obsługuje klientów od wielu lat. Czym oddział jest dla lokalnej społeczności?

Oddział 6 PKO Banku Polskiego obsługuje klientów od 23 lat. Nasz budynek znajduje się w centrum dzielnicy Czuby, zamieszkałej przez około 40 tys. mieszkańców. Dla lokalnej społeczności jesteśmy bankiem, który wita swoich klientów z życzliwością i uśmiechem. Przez lata dzięki indywidualnemu podejściu stworzyliśmy relacje z klientami, którzy przychodzili do nas sami, potem z dziećmi, a nawet z wnukami. Dla naszych pracowników to duża motywacja do działania. Na pewno klienci czują się zaopiekowani, wiedzą, że ich wesprzemy w prostych sprawach, jak i w kluczowych decyzjach. Dzięki wieloletniej współpracy mamy wielu klientów seniorów. Oni w szczególny sposób czują, że mogą liczyć na pomoc ze strony doradców.

Jaki rodzaj klientów potrzebuje szczególnego zaopiekowania?

Każdy klient jest dla nas ważny i każdy klient w różnym stopniu potrzebuje naszego zaopiekowania. Zawsze wychodzimy naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom wszystkich klientów.

Są osoby, które dotychczas nie korzystały lub obawiają się korzystania z usług bankowości mobilnej i internetowej. Takich klientów edukujemy, pokazujemy, jak łatwiej dotrzeć do produktów bankowych, jak w prosty sposób obsługiwać na co dzień swoje konta, aby było to bezpieczne i oszczędzające czas. Bardzo dbamy o młodych klientów szukających nowoczesnego banku, dla których udogodnienia technologiczne są bardzo ważne i często kluczowe przy wyborze banku.

Jaki kierunek obiera Pani na najbliższy czas w działalności oddziału?

Zależy nam aby nasz oddział spełniał oczekiwania wszystkich naszych klientów. Ważna jest dla nas satysfakcja obecnych jak i tych, którzy dołączą do nas w przyszłości. Mając potencjał w postaci nowoczesnej placówki, będziemy skupiać się na najwyższych standardach obsługi. Naszym celem jest dotarcie do jak największej liczby klientów, których będziemy wprowadzać w świat usług cyfrowych oraz prezentować im nowe produkty inwestycyjne i ubezpieczeniowe.

Z czego jest pani wyjątkowo dumna jako dyrektor oddziału PKO Banku Polskiego?

Jestem dumna z faktu, że nasza placówka jest wielopokoleniowa. Klienci są z nami od lat, polecają nas swoim bliskim oraz znajomym. Wiemy, że klienci nam ufają. W równej mierze jestem dumna z ludzi, z którymi współpracuję. To bardzo zgrany zespół identyfikujący się z bankiem, zaangażowany i mogący na sobie polegać.

Jakie obszary swojej działalności chcecie udoskonalać po zmodernizowaniu oddziału? Na czym warto się skoncentrować w najbliższym czasie?

W najbliższym czasie chcemy dalej edukować klientów zakresie obsługi kanałów zdalnych, ograniczyć obrót gotówkowy i czas oczekiwania na obsługę. Zależy nam, aby jak największą część sprzedaży przenieść do obsługi przez telefon co pozwoli na ograniczenie wydruków papierowych, odciąży doradców od archiwizacji dokumentów i na pewno wesprze dbałość o ekologię.

Czy podejmujecie działania poza siedzibą banku – wśród lokalnych społeczności?

Nasi pracownicy biorą udział w akcjach charytatywnych organizowanych przez bank, pomagają w zakupach dla potrzebujących. Po wybuchu wojny na Ukrainie wspieramy potrzebujące rodziny i staramy się reagować na potrzeby społeczne.

Spotykamy sią z najmłodszymi klientami uczęszczającymi jeszcze do przedszkola, których zapraszamy do naszej placówki i oswajamy z bankiem. W planach mamy spotkania w szkołach dla dzieci i młodzieży, gdzie będziemy propagować bankowość i uczyć różnych form oszczędzania.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Lubelski oddział PKO Banku Polskiego z nowoczesnym wnętrzem - Kurier Lubelski

Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto