Kampania rozpoczyna się 1 sierpnia i potrwa do końca września. Hasło pierwszego etapu to "Zawód żołnierz od zawsze atrakcyjny", natomiast drugiego: "Zawód żołnierz. Dołącz do najlepszych".
Akcja ma na celu podkreślić atrakcyjność zawodu żołnierza i zachęcić młodych ludzi do wstąpienia w szeregi armii Wojska Polskiego.
Kampania ma również za zadanie zaprezentować zawodową służbę wojskową jako równoprawną ofertę pracy na polskim rynku. Organizatorzy chcą dotrzeć do odbiorców poprzez reklamę outdoorową, czyli miniboardy i billboardy, a także telewizyjną, prasową i internetową.
Szczegółów na temat akcji możemy dowiedzieć się zaglądając na stronę www.wojsko-polskie.pl oraz www.mon.gov.pl.
Organizatorzy tłumaczą, że kampania ma związek z procesem profesjonalizacji Sił Zbrojnych RP, który już się rozpoczął. - Według jego założeń, nie przewiduje się zmiany liczby stanowisk w etacie sił zbrojnych w czasie pokoju – poinformował nas Departament Prasowo-Informacyjny MON. - Nadal będzie ona utrzymana na poziomie ok. 150 tys., z tym, że na liczbę tę złoży się 120 tys. etatów dla żołnierzy w czynnej służbie wojskowej oraz 30 tys. dla żołnierzy nowo utworzonych Narodowych Sił Rezerwowych.
Kampania finansowana jest z budżetu Ministerstwa Obrony Narodowej. - Partnerzy instytucjonalni i społeczni zgodzili się na bezkosztowe emisje spotu, reklamy prasowej oraz plakatów w ramach kampanii społecznej- poinformował nas Departament Prasowo-Informacyjny MON.
KSz
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?