- Wynegocjowaliśmy stawkę najmu po 24 zł za mkw. - informowała już w styczniu Katarzyna Mieczkowska-Czerniak, rzeczniczka prezydenta Lublina.
- To idealne miejsce dla pracowników zarządu. Obok znajduje się duży parking, z którego będą mogli korzystać interesanci: zarówno mieszkańcy, jak i firmy, z którymi zawieramy kontrakty na prace związane z poprawą układu komunikacyjnego Lublina - dodawał Karol Kieliszek z biura prasowego ratusza.
Do tej pory urzędnicy ZDiM zajmowali część biurowca przy ul. Wieniawskiej 14. W zarządzie pracuje ok. 70 osób. - Numery telefonów, adresy e-maili do zarządu oraz pracowników zostaną takie same, jak dotychczas - poinformował Kieliszek.
Pierwotnie urzędnicy ZDiM mieli trafić do budynku dawnej szkoły przy ul. Podwale. Ratusz przeznaczył jednak część budynku na wynajem. Ma tam się mieścić komenda Straży Granicznej, która będzie obsługiwać lotnisko w Świdniku. - Nie zajmie jednak całego obiektu. Część pomieszczeń zostanie przejęta przez np. Straż Miejską - mówiła Mieczkowska-Czerniak.
Przy ul. Krochmalnej 13 ratusz ma do dyspozycji łącznie ponad 1,7 tys. mkw. powierzchni. Nie wszystkie pomieszczenia zajmą pracownicy ZDiM. Do części ma się przeprowadzić Wydział Funduszy Europejskich.
Na wynajem pomieszczeń dla urzędników ratusz wydawał do tej pory 135 tys. zł miesięcznie.
Nasze serwisy:
Kronika policyjna Lubelszczyzny
Repertuar lubelskich kin
Lubelski informator miejski
Z przymrużeniem oka
Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?