Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Lubelskie uczelnie walczą na billboardy

Redakcja
WSEI nie chce zostawić studentów na bezludnej wyspie, a WSPA przekornie na nią zaprasza. Tak wygląda spór na billboardy, jaki toczą między sobą dwie lubelskie uczelnie.

Przypomnijmy, w wakacje w mieście pojawiły się billboardy zachęcające do studiowania na Wyższej Szkole Ekonomii i Innowacji. Uczelnia obiecywała, że nie zostawi swoich studentów na bezludnej wyspie. Plakaty zawisły na ulicach po pojawieniu się spekulacji o zagrożonej przyszłości lubelskiej „Wyspy” w związku z problemami łódzkiej Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej (uczelnie mają tego samego właściciela – przyp. red.).

Teraz WSPA kontratakuje i reklamuje się hasłem „Zapraszamy na „bezludną” wyspę”.

– Chcieliśmy odpowiedzieć na kampanię WSEI z przymrużeniem oka, a jednocześnie uspokoić studentów, którzy skojarzyli z nami plakaty konkurencji – przyznaje Anna Selwa z Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji. – Na billboardach, które pojawiły się w kilku miejscach w mieście, zobaczyć można zdjęcia 1400 z ponad czterech tysięcy naszych studentów. To najlepszy dowód, że „Wyspa” zdecydowanie nie jest bezludna.

Selwa dodaje, że studia ruszą zgodnie z planem, a rekrutacja trwa do końca września.

Co o kontrataku uważa WSEI? - Nie czujemy się urażeni – zapewnia dr Michał Jarmuł, prorektor WSEI. – Rozumiem, że WSPA robi aluzję do naszego hasła reklamowego, ale nie przewidujemy odpowiedzi w postaci kolejnych billboardów. Nie ma takiej potrzeby, bo jesteśmy usatysfakcjonowani tegoroczną rekrutacją, która wypadła lepiej, niż zakładaliśmy.

Prorektor przypomina, że atak na WSPA wyszedł przypadkowo.

– Hasło powstało zanim na jaw wyszły problemy Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej – zapewniał w sierpniu prorektor Michał Jarmuł. – Chodziło nam o to, że nikt nie będzie czuł się u nas samotny.

Nie wszyscy studenci popierają plakatową wojnę.

– Nie uważam, by strategia cios za cios była właściwa – mówi Ewa, studentka „Wyspy”. – Lepiej konkurować nie plakatami, a ofertą. Uczelnia powinna skoncentrować się prezentowaniu kierunków, które oferuje studentom. Poza tym nie każdy może zorientować się w intencjach „Wyspy”, bo trzeba znać całą sprawę, by dobrze zrozumieć plakat.

A Wy co sądzicie o sprawie? Zapraszamy do dyskusji.

od 7 lat
Wideo

META nie da ci zarobić bez pracy - nowe oszustwo

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto