Gadżety elektroniczne w biznesie: jak skutecznie wzbudzić zainteresowanie marką?

Materiał promocyjny GIFT DESIGN

Twoja marka zaczęła się rozwijać, masz na koncie już pierwsze sukcesy i chcesz zająć się promocją? Zainwestuj w gadżety reklamowe – proste, niedrogie i niezwykle skuteczne narzędzie, dzięki któremu możesz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki i zwrócić na nią uwagę. Gadżety elektroniczne są szczególnie polecane ze względu na ich funkcjonalność i ciekawą formę, która na pewno wzbudzi zainteresowanie Twoją firmą.

Elektroniczne gadżety reklamowe – miły podarunek zamiast uporczywych reklam

Reklamy są dziś obecne nie tylko w telewizji, ale i w przestrzeni miejskiej, na przystankach i przy drogach, w internecie, mediach, a nawet na przydomowych ogrodzeniach. Jeśli chcesz się wyróżnić, nie powielaj tej formy reklamy, która wcale nie jest pozytywnie odbierana przez klientów. Wybierz coś, co pozostawi po sobie miłe odczucia, zamiast kolejnych form marketingu, które miewają odwrotne skutki.

Gadżety reklamowe elektroniczne to niewielkie upominki przygotowywane głównie dla klientów marki. Te praktyczne akcesoria mogą przybierać formę powerbanków, słuchawek albo na przykład głośników, na których umieszczono logo firmy. Ich przeznaczenie wcale nie musi być ściśle związane z działalnością marki. Kiedy obdarowani używają gadżetów, podświadomie oswajają się z logo, które staje się dla nich znajome i naturalne. Co więcej, mogą oni promować markę również w swoim otoczeniu, na przykład użyczając ładowarki z logo komuś bliskiemu.

Jakie gadżety reklamowe sprawdzają się w relacjach biznesowych?

Mogłoby się wydawać, że w relacjach biznesowych, kiedy marka chce naprawdę zasłynąć na rynku, polecane są kosztowne czy jedynie szczególnie eleganckie gadżety, jednak to nie zawsze prawda. Największe znaczenie mają dwie cechy: ich użyteczność oraz odpowiedni dobór do sytuacji, a przede wszystkim do osób, dla których są przygotowywane.

Najczęściej gadżety z logo przygotowuje się na wydarzenia takie jak na przykład targi czy festyny. Przed taką okolicznością zastanów się, jakich dokładnie klientów możesz spotkać na miejscu. Jeśli będą to rodziny z dziećmi, koniecznie przygotuj gadżety, które zwrócą na siebie uwagę kilkulatków. Spodziewasz się głównie obecności kontrahentów biznesowych? Więc dobrym wyborem mogą być gadżety użyteczne w biurze jak ładowarki.

Głośnik, powerbank, a może ładowarka do telefonu?

Wśród elektronicznych gadżetów reklamowych wymienia się kilka najbardziej użytecznych, które cieszą się największą popularnością, w tym przede wszystkim:

  • powerbanki z logo, przenośne urządzenia do magazynowania energii i ładowania urządzeń mobilnych, często bezprzewodowo;
  • ładowarki reklamowe, w tym modele indukcyjne, często w formie stojaków na telefon, które świetnie sprawdzają się w biurach i miejscach pracy;
  • słuchawki reklamowe – niewielkie modele do telefonu lub nauszne zestawy słuchawkowe do komputera;
  • głośniki reklamowe z logo, mobilne nagłośnienie do użytku rekreacyjnego lub firmowego;
  • kable do ładowania, często z wieloma wejściami, czasami zwijane, z logo naniesionym na powierzchnię podświetlaną po podłączeniu;
  • stojaki z logo, w tym nie tylko na telefon, ale także i laptopa.

Pamiętaj, że powyższe artykuły to jedynie propozycje. Gadżety reklamowe są bardzo różnorodne, a logo Twojej firmy może zostać naniesione na niemalże dowolne artykuły.

Przygotuj gadżety z logo nie tylko dla nowych klientów!

Kiedy chcesz zainteresować ofertą marki nowych klientów, to głównie dla nich przygotowujesz gadżety z logo. Warto jednak wiedzieć, że nie tylko oni powinni je otrzymać. Zamawiając takie gadżety, nie możesz zapomnieć również przede wszystkim o stałych klientach, którzy już wcześniej, w dowolnych okolicznościach poznali ofertę Twojej firmy i zdecydowali się jej zaufać. Doceń ich wkład w rozwój firmy i dołącz przynajmniej drobny gadżet do najbliższych zakupów w formie niewielkiego gratisu. Klienci poczują się docenieni, a używany przez nich gadżet może zainteresować kogoś z ich bliskiego otoczenia.

Rozdając gadżety reklamowe, nie pomijaj również własnych pracowników i kontrahentów. Dobrym pomysłem może okazać się nie tylko podarowanie im kilku gadżetów, ale także wyposażenie w nie miejsca pracy. Pozwól na co dzień korzystać swoim pracownikom między innymi z ładowarek z logo marki. Przygotuj również artykuły, które będą mogli zabrać ze sobą do domu, i to nie tylko dla własnego użytku, ale i dla swoich bliskich.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto