Gdy bankomat "zjadł" kartę, pani Wiesława interweniowała w swoim banku. Poradzono jej, aby zadzwoniła na infolinię firmy obsługującej bankomat. Okazało się, że bankomaty znajdujące się w oddziałach banku nie są jego własnością i należą do sieci Euronet. Firma ta miała zresetować urządzenie, które powinno zwrócić kartę. Tak się jednak nie stało.
- Teraz muszę pisać podanie o zastrzeżenie karty i wydanie nowej, którą dostanę za dwa tygodnie. Problem w tym, że za tydzień wyjeżdżam na wakacje i zostanę bez karty. Owszem mogę wybrać pieniądze w kasie, ale nie wiem, jaka kwota będzie mi potrzebna - żali się pani Wiesława. Getin Bank zapewnia, że przyjrzy się sprawie.
- Jeśli klientka złoży u nas reklamację, wtedy zwrócimy się do firmy Euronet z prośbą o wyjaśnienie sytuacji i podanie przyczyn zatrzymania karty przez bankomat - zapewnia Katarzyna Kozieł z biura public relations banku.
Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?