Celem kampanii jest budowanie pozytywnego klimatu wokół rodzicielstwa zastępczego oraz zachęcenie potencjalnych rodziców do podjęcia tego wyzwania. 3000 szczęśliwych maluchów znalazło już dom i ciepło w rodzinach zastępczych.
Niestety, tylko w województwie lubelskim aż 1140 dzieci pozbawionych jest rodzinnego domu.
- Temat rodzin zastępczych budzi wciąż niewielkie zainteresowanie w Polsce - mówi Dariusz Cupiał z Biura Tato.Net. - Chcemy zachęcić mężczyzn do współuczestniczenia razem z kobietami w tworzeniu takich rodzin.
Dlatego właśnie inicjatywa Tato.Net zwraca uwagę na niezastąpioną rolę mężczyzny w budowaniu rodziny, także zastępczej.
Podkreśla, że bycie tatą to poważna kariera w życiu mężczyzny. - Chcemy, aby mężczyźni poczuli się ważni, dumni i docenieni – dodaje Dariusz Cupiał. W ramach akcji w całym województwie pojawią się reklamy i banery. - Ponadto rozpocznie się cykl audycji na antenie rozgłośni radiowych – dodaje Cupiał. – Ukażą się także reportaże i ciekawe rozmowy z naszymi bohaterami.
Akcja ma zasięg ogólnopolski dzięki stronie www.tato.net
Znajdziemy tam wiele pożytecznych informacji, m.in. jak stworzyć rodzinę zastępczą krok po kroku, jakie są plusy i minusy tego przedsięwzięcia oraz potrzebne adresy i telefony. Na Lubelszczyźnie kampania współfinansowana jest ze środków Wojewody Lubelskiego.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?