W dotychczasowej wersji była mowa o tym, że dostawca musi mieć na koncie dostawę 12 trolejbusów i wyposażenie siedmiu pojazdów w dodatkowe układy pozwalające na jazdę bez zasilania z trakcji. Teraz mowa jest tylko o pięciu trolejbusach, a wymóg doświadczenia w sprawie dodatkowego napędu został wykreślony. Nieprzekraczalny próg zużycia paliwa został podniesiony z 45 do 53,6 litra na 100 km.
Koniecznością wprowadzenia zmian do specyfikacji ZTM tłumaczył kilka dni temu przesunięcie terminu otwarcia ofert przetargowych. Czas na ich składanie miał upłynąć w miniony poniedziałek, ale urzędnicy wyznaczyli nową datę: 18 czerwca.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?