W najbliższy wtorek w Chatce Żaka odbędzie się casting do tej produkcji. Twórcy poszukują 4 osób. Casting startuje o 9:00 rano i potrwa do godziny 17:00. – Poszukujemy 4 osób. Mężczyzn w wieku 50-60 lat i 30-35, kobiety w wieku około 25 lat i chłopca w przedziale od 5 do 7 lat – mówi Agnieszka Oszust z kancelarii prezydenta miasta.
Osoby, które przejdą casting otrzymają pieniądze za wystąpienie w filmie. – Zdjęcia będą realizowane w Lublinie 7 i 8 kwietnia – dodaje.
Materiał, który zrealizuje grupa Blast Factor to 45-sekundowy film, który przedstawi Lublin jako miasto wyjątkowe.
Reklamówka Lublina będzie emitowana przez miesiąc w dwóch sieciach multipleksów w sześciu największych miastach Polski. Zalety koziego grodu poznają widzowie z Warszawy, Krakowa, Łodzi, Wrocławia, Poznania, oraz Katowic. Razem film obejrzy 900 tysięcy osób. Miasto wybierze film, przed którym zostanie wyemitowana reklamówka.
Ratusz otrzymał już od dystrybutorów kalendarz premier na 2010 rok, co ułatwi urzędnikom wybranie odpowiedniego obrazu.
Film ma kosztować 300 tysięcy zł. To zaniepokoiło radnego miasta Dariusza Piątka, który zapowiedział złożenie zawiadomienia do prokuratury o niegospodarności urzędników. - Tyle zapłacimy za całą produkcję: pracę reżysera, scenografa, samą scenografię, wynagrodzenie 30 osób pracujących przy filmie, jego udźwiękowienie, montaż itd. Wcześniej sprawdzaliśmy ile takie produkcje kosztują i nie jest to wygórowana cena za produkcję na świetnym poziomie, a o taką nam chodzi – odpowiada dyrektor Krawczyk.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?