Nowa strona internetowa i kolorystyka to część kampanii promocyjnej UMCS, która ma zachęcić przyszłych studentów do wybrania właśnie tej uczelni.
System Identyfikacji Wizualnej
Przy tworzeniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz nowej strategii i strony internetowej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej skorzystał z pomocy specjalistów.
SIW ma na celu ujednolicenie marki Uniwersytetu poprzez kolorystykę, logotypy wydziałów, gadżety, a nawet elementy architektury na miasteczku akademickim.
Nowa strona internetowa UMCS
Ma być prosta i nowoczesna. – Uczelnia zdecydowała się na utworzenie tej witryny dopiero w momencie zakończenia prac nad Systemem Identyfikacji Wizualnej, prowadzonych przez Konsorcjum w skład którego wchodzą firma Done i Żarówka PR i Marketing – powiedział Rektor UMCS prof. dr hab. Andrzej Dąbrowski. - Będzie to jedna ze zmian, które mają ułatwić komunikowanie z młodzieżą.
Zobacz także:
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?