Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

UMCS zmienia stronę internetową i kolorystykę

redakcja
redakcja
Bartłomiej Żurawski/ Archiwum
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie wprowadza System Identyfikacji Wizualnej. Zmieni się strona internetowa uczelni i kolorystyka.

Nowa strona internetowa i kolorystyka to część kampanii promocyjnej UMCS, która ma zachęcić przyszłych studentów do wybrania właśnie tej uczelni.

System Identyfikacji Wizualnej

Przy tworzeniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz nowej strategii i strony internetowej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej skorzystał z pomocy specjalistów.

SIW ma na celu ujednolicenie marki Uniwersytetu poprzez kolorystykę, logotypy wydziałów, gadżety, a nawet elementy architektury na miasteczku akademickim.

Nowa strona internetowa UMCS

Ma być prosta i nowoczesna. – Uczelnia zdecydowała się na utworzenie tej witryny dopiero w momencie zakończenia prac nad Systemem Identyfikacji Wizualnej, prowadzonych przez Konsorcjum w skład którego wchodzą firma Done i Żarówka PR i Marketing – powiedział Rektor UMCS prof. dr hab. Andrzej Dąbrowski. - Będzie to jedna ze zmian, które mają ułatwić komunikowanie z młodzieżą.


Zobacz także:

UMCS: Sześć nowych kierunków studiów
od 7 lat
Wideo

Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto