Materiał Dziennikarza Obywatelskiego |
- Nowe pomysły na promocję UMCS – informuje Anna Guzowska, rzecznik prasowy uczelni - zaczynają przynosić efekty. System Identyfikacji Wizualnej, opracowanie strategii obecności Uniwersytetu w Internecie, prace nad nową witryną, filmy promocyjne na YouTube oraz obecność w mediach społecznościowych - to tylko niektóre z ostatnio podejmowanych działań, mających na celu budowanie nowego wizerunku największej szkoły wyższej we wschodniej Polsce oraz rozpoczęcie starań o pozyskiwanie studentów w sytuacji nadciągającego niżu demograficznego.
W "Rankingu uczelni na Facebooku", który przeprowadzony został przez PortalMaturzysty.pl, UMCS znalazł się na czwartym miejscu w Polsce pod względem ilości fanów na Facebooku. Lubelską uczelnię wyprzedził jedynie Uniwersytet Jagielloński, krakowska Akademia Górniczo-Hutnicza oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Na dodatkowe podkreślenie zasługuje fakt, iż w rankingu tym UMCS zaistniał jako jedyna szkoła wyższa z Lublina.
- Dziękujemy klikającym "lubię to" - dodaje Anna Guzowska - i obiecujemy, iż będziemy pracować nad jeszcze lepszą komunikacją z młodymi ludźmi - bywalcami portali społecznościowych, którzy zapewnili nam ten dobry wynik w rywalizacji.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?