Przy Grygowej ma się znaleźć hala obsługowo-naprawcza, budynek administracyjny z dyspozytornią i dwie wiaty z zadaszeniem nad 90 stanowiskami postojowymi dla trolejbusów.
W hali, oprócz warsztatów, ma być zlokalizowana także myjnia i lakiernia, będą też pomieszczenia socjalne i jadalnia.
Co ważne, zajezdnia jest zaprojektowana dla pojazdów 12-metrowych i nie uwzględnia powiększenia taboru komunikacji miejskiej o trolejbusy przegubowe. Kłóci się to z niedawnymi zapowiedziami magistratu, że również takie pojazdy mogą kursować po Lublinie.
Tym bardziej że zajezdnia przy Grygowej ma być jedyną taką bazą dla trolejbusów w Lublinie. Obecna, na Helenowie, ma zostać zlikwidowana, a działka, na której się znajduje, ma być sprzedana inwestorom zainteresowanym budową nowoczesnych biurowców.
Inwestycja ma się zakończyć w listopadzie 2015 r.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?