Wydawcy radiowi, prasowi oraz telewizyjni, w tym redaktorzy dzienników i czasopism, będą zobowiązani do udzielania informacji o firmach i osobach które kupują u nich reklamy. To samo dotyczyć będzie administratorów stron internetowych i serwerów. Również banki będą zobowiązane do udzielania urzędom informacji.
Jak tłumaczy Ministerstwo Finansów, chodzi o likwidację internetowej "szarej strefy". Urząd Skarbowy będzie mógł łatwiej kontrolować handel internetowy i zapobiegnie uniknięciu płacenia podatków przez nieuczciwych sprzedawców, których jest w sieci coraz więcej.
Jeśli dana firma lub instytucja nie udostępni Urzędowi Skarbowemu informacji, zapłaci karę w wysokości nawet 5 tysięcy złotych.
źródło: mediarun.pl
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?