- Chcemy, żeby jak najwięcej spraw załatwiać bez konieczności przychodzenia do urzędu - mówi Jacek Dziekan, Naczelnik Wydziału Komunikacji Społecznej z Warszawy. - Bez ruszania się z biura i domu - dodaje.
Do 2011 roku ZUS wprowadzi platformę usług elektronicznych.
Ruszy zintegrowany system zarządzania czasem osób, które stoją w kolejkach. Będzie można umówić się z pracownikiem na konkretny dzień i godzinę. Powstanie całodobowe Centrum Informacji Telefonicznej oraz strona internetowa, gdzie będziemy mogli sprawdzić m. in czy nasze składki emerytalne rzeczywiście spływają.
Kolejna opcja to możliwość wysłania wniosku drogą elektroniczna.
W tej chwili działa już system inormacji telefonicznej IVR czynny przez 24 godziny na dobę i we wszystkie dni w roku. Zapewnia ciągły i szybki dostęp do aktualnych, podstawowych informacji z zakresu ubezpieczeń społecznych. Przypomnijmy, nr do IVR to 0 801 044 044.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?