- Chcemy zdiagnozować mocne i słabe strony potencjału turystycznego Lublina. Przede wszystkim interesują nas motywy, które decydują o tym, jakie miejsca wybierają turyści, a potem dostosować do tej wiedzy nasze działania marketingowe - tłumaczy Krzysztof Komorski, nadzorujący miejski marketing.
Wyniki analizy mają być znane pod koniec października. W ubiegłym roku badania na turystach przeprowadziła też Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna. Pytano przyjezdnych o to, co im się w Lublinie podoba, a co uważają za największe wady miasta. Wśród mankamentów najczęściej wymieniano słabą infrastrukturę, brud i mało ilość koszy na śmieci oraz niski poziom usług. Wśród atutów wskazywano m.in. zabytki i architekturę, mnogość atrakcji, przyjaznych mieszkańców oraz walory przyrodnicze.
Nasze serwisy:
Kronika policyjna Lubelszczyzny
Repertuar lubelskich kin
Lubelski informator miejski
Z przymrużeniem oka
Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?