Webstarfestival uznawany jest za prestiżowy konkurs na najlepsze strony oraz reklamy w polskim internecie. Spośród ponad 300 zgłoszonych stron zakwalifikowano 128 serwisów. - W całym konkursie wysłano ponad 30 000 głosów, z ponad 20 000 telefonów komórkowych - informuje Michał Krawczyk z Biura Marketingu Miasta. Ocenie podlegały zawartość serwisów, ich funkcjonalność, wygląd graficzny, struktura i nawigacja, innowacyjność oraz prezentacja wizerunkowa. O wygranej zadecydowało m.in. głosowanie internautów, które zakończyło się 5 grudnia. - Obecnie pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami strony, które mają ułatwić życie mieszkańcom - mówi Krawczyk. - Ważne jest to, że dzięki takiej nagrodzie ludzie będą mogli zwrócić uwagę na Lublin, jako miasto, które dobrze się promuje - mówi Krawczyk.
Portal lublin.eu wystartował 10 kwietnia 2008 roku.
Jego koszt to około 21 tysięcy złotych. - Myślę, że ceny portali, które brały udział w konkursie Webstarfestival były spokojnie 10 razy wyższe - mówi Krawczyk. W konkursie wyróżniono między innymi portale: gazeta.pl, pracuj.pl i polityka.pl.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?