Jeden z największych obiektów handlowych wschodniej ściany Polski jest już skomercjalizowany w 91 proc. Atrium Felicity to marki modowe, takie jak: H&M, grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti), C&A, czy wszystkie marki z grupy LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home&You).
Kompleksową ofertę z branży zdrowia i urody zapewnią: Sephora, Douglas, Rossmann, Super-Pharm i Ziaja. Do centrum wprowadzą się również najemcy z grupy EM&F: Empik czy Smyk w formacie Megastore. W Atrium Felicity będzie pierwszy w regionie hipermarket Auchan, a także market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin i market elektroniczny Saturn.
Teraz do grona najemców modowych centrum dołączą: Takko Fashion (zajmie ponad 520 mkw.) oraz Galeria Milano, gdzie na blisko 50 mkw. powierzchni sklepu będzie można znaleźć kolekcję mody włoskiej.
Koneserów dobrych trunków do Atrium Felicity zaprosi Centrum Wina. Klienci, znajdą tam szeroki wybór win i innych alkoholi oraz akcesoriów do podawania – kieliszków, karafek, itp. Salon zajmie blisko 40 mkw. powierzchni centrum. Amatorów słodyczy i dobrej kawy ucieszy wiadomość, że wśród kawiarni i restauracji w Atrium Felicity znajdą się również: Cukiernia Ambasador (blisko 80 mkw.) i You&Me Caffe (90 mkw.).
Atrium Felicity
Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa i ul. Grygowej.
Źródło: Informacja prasowa
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?