Propozycje można nadsyłać do 28 sierpnia. Potem projekty logo oceni komisja. Pod uwagę weźmie nie tylko walory artystyczne logo, ale też czy znak będzie informować o firmie i sprawdzi się w promocji Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego. Autor najlepszej pracy dostanie 8,5 tys złotych, a jego logo pojawi się na autobusach i trolejbusach, a także na plakatach i gadżetach reklamowych lubelskiego przewoźnika.
Chętni do zaprojektowania logo, mogą zanieść prace w wersji elektronicznej i w formie wydruku do Centrum Obsługi Klienta i Marketingu MPK, pok. nr 14, al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin lub wysłać je pocztą na adres: MPK, al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, z dopiskiem „Nowe logo dla MPK Lublin”.
Poprzeczka stoi wysoko, bo to już druga edycja konkursu. Za pierwszym razem nikt nie zgarnął nagrody, bo choć w szranki stanęło prawie 200 projektantów, żadna nie spodobała się jury na tyle, by trafić na autobusy.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?