22-calowe ekrany można już zobaczyć w dwóch mercedesach. - Zostały zamontowane na próbę w jednym mercedesie jednoczłonowym i jednym przegubowym – informuje Weronika Opasiak, rzeczniczka Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Lublinie. - Docelowo będzie ich 50, reszta zostanie zamontowana w przeciągu najbliższych trzech miesięcy. Na monitorach będzie wyświetlana jedynie reklama wizualna. Reklamy i informacje będą emitowane w pętli trwającej maksymalnie10 minut - dodaje.
Pasażerowie na ekranach będą mogli obejrzeć nie tylko reklamowane produkty. – W celu uatrakcyjnienia formy przekazu na naszych monitorach LCD wyświetlamy najważniejsze informacje z Lublina. Pasażerowie będą mogli przeczytać w specjalnych blokach informacyjnych najważniejsze wiadomości z regionu, kraju i świata, a także informacje gospodarcze, pogodę, kursy walut itp. – informuje firma Modart, do której należą ekrany w autobusach.
Niedawno podobne rozwiązanie wprowadził Miejski Zakład Komunikacyjny w Puławach. – Monitory pojawiły się na razie w pięciu autobusach. Planujemy zamontować je we wszystkich pojazdach, w których będzie odpowiednie miejsce do ich zamontowania. Reakcje pasażerów są różne, ale pomysł nie spotkał się z jakąś szczególną krytyką – mówi Jerzy Bąkała, kierownik działu eksploatacji MZK Puławy.
Co na to lublinianie? – Jeśli faktycznie reklamy będą bez dźwięku, to nie mam nic przeciwko. Sam obraz może być miłym przerywnikiem w trakcie stania w korkach – mówi pan Adam, mieszkaniec Czubów.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?