Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Media Expert i Super-Pharm pojawią się w Tarasach Zamkowych

redakcja
redakcja
Anna Kurkiewicz
Znamy kolejne marki, które pojawią się w powstającym na Podzamczu centrum handlowym Tarasy Zamkowe. To Media Expert i Super-Pharm.

Salon Media Expert w Tarasach Zamkowych zajmie około 880 mkw powierzchni. Sklep Super-Pharm będzie mniejszy. Jego powierzchnia to około 290 mkw. 
Inwestor (austriacka grupa Immofinanz) podpisał też umowy z mniejszymi najemcami. W efekcie, w centrum handlowym powstanie pijalnia czekolady i kawy Mount Blanc, kawiarnia Grycan, butik Swiss oraz salony Orange, Excellent Office, A&G 
Optyk i Forest. 

Tarasy Zamkowe powstają u zbiegu al. Tysiąclecia i Unii Lubelskiej. W budynku zaprojektowano około 38 tys. mkw powierzchni najmu. Powstanie na niej około 150 lokali handlowo-usługowych. Na zmotoryzowanych klientów będzie czekał ponadto podziemny parking z 1400 miejscami postojowymi. Inwestor szacuje, że budowa obiektu będzie kosztowała w sumie 480 mln zł. 
Otwarcie obiektu ma nastąpić na początku przyszłego roku.

Jakie sklepy pojawią się w Tarasach Zamkowych:
Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home, Waggon Paris, Reserved, Cropp, House, Sinsay, Mohito, Home&You, Guess, Express, Kazar, Biżuteria Śliwiński, Super-Pharm, Media Expert, Mount Blanc, Grycan, Orange, Excellent Office, A&G, Optyk, Forest. EP

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto