Za kampanię wartą 150 tys. zł. zapłaci firma Ströer Polska. To nagroda dla miasta za zajęcie II miejsca w konkursie Złote Formaty w kategorii kampanii outdoorowej. Jury konkursu doceniło Lublin za 15-sekundowe filmy reklamowe pokazywane w warszawskim metrze w czerwcu tego roku. – Bilbordy bezpośrednio nawiązują do jednego z filmów puszczanych w metrze – wyjaśnia Michał Krawczyk, szef biura marketingu miasta.
Plakaty z hasłem Renesans inspiracji będą wisieć od 15 do 30 września na ulicach Warszawy, Łodzi, Wrocławia, Poznania, Krakowa, Katowic i Białegostoku.
Archeologiczna Wiosna Biskupin (Żnin)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?