Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Dom Kultury: Pasjonaci pomagają w promocji nowego klubu w Lublinie (wideo)

Redakcja
twistoff studio
Dom Kultury, nowy klub w Lublinie rozpoczął niestandardową kampanię promocyjną. Do udziału w spotach reklamowych zaprosił pasjonatów tańca, sportów miejskich i muzyki.

W poniedziałek na profilu klubu Dom Kultury w portalu społecznościowym facebook zaprezentowano pierwszy z trzech filmów promujących nowy lokal. Głównym bohaterem jest tancerz z Lublina – Aleksander „Alkowy” Tyburek, znany z występu w programie „You Can Dance”.

Kamera podgląda „Alkowego” w domu podczas zwykłych porannych czynności. Bohater pokazuje, że jego popularność i wysokie miejsca, jakie zajmuje na zawodach tanecznych w kraju nie są przypadkowe. „Alkowy” taniec potrafi połączyć z przygotowaniem śniadania, czy wsiadaniem do autobusu.

– Wybór bohaterów był nie przypadkowy, każdy z nich jest uosobieniem tego, co będzie charakteryzować klub Dom Kultury – mówi Łukasz Borkowski, jeden z autorów filmu. – Przez pryzmat postaci chcemy opisać trzy kluczowe dla klubu hasła – pasję, taniec i muzykę. Taniec reprezentuje „Alkowy”, pasję – Jacek „Jaco” Harasimiuk, animator deskorolkowy a muzykę dj Rasta Sepomatik, członek najstarszego kolektywu djskiego grającego muzykę rodem z Jamajki – dodaje.

Borkowski przyznaje, że w ten sposób chce także pokazać, otwartość lokalu na współpracę z różnymi środowiskami. – Ważne jest dla nas hasło, że ja, ty i my możemy razem tworzyć Dom Kultury, na co stawiają twórcy klubu – zaznacza.

Kolejne filmy – z Jackiem Harasimiukiem i djem Rasta będą zaprezentowane na profilu klubu nastronie w środę i w piątek.

Klub Dom Kultury powstaje w miejscu dawnego klubu Czekolada, na deptaku w Lublinie. Lokal nie będzie miał nic wspólnego ze swoim poprzednikiem poza lokalizacją.

Dom Kultury stawia na muzykę alternatywną. W lokalu będzie można posłuchać takich gatunków muzycznych jak soul,funk,hip-hop,reggae,indie rock. Nie zabraknie muzyki elektronicznej, jazzu, ambitnego popu. Jeden wieczór w ciągu tygodnia będzie poświęcony klasykom muzyki rozrywkowej z II połowy XX wieku.

Klub stawia także na koncerty – kilka w miesiącu. Właściciele chcą współpracować z młodymi muzykami z regionu, kabaretami, animatorami wydarzeń kulturalnych. Klubowicze, którzy kiedyś bywali w Czekoladzie, nie poznają tego miejsca. Zmieni się układ lokalu jak i jego wystrój.

Klub startuje na przełomie kwietnia i maja. Filmy promocyjne przygotowali Łukasz Borkowski i Paweł Waga z Twistoff Studio. Muzykę przygotował duet producencko-djski Przaśnik z Wrocławia.


od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto