MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Ciężko się dodzwonić do lubelskiego ZUS-u

Witold Michalak
archiwum Polskapresse
- Prowadzę działalność gospodarczą i chciałem dowiedzieć się o stan mojego zadłużenia. Nie mogę - denerwuje się mężczyzna. Czytelnik dzwoni na centralę, a później łączy się z informacją ubezpieczeniowo- składkową i czeka. I tak bez końca.

- Po co jest tam informacja telefoniczna, jak nie można się z nią skontaktować - pyta Czytelnik.

ZUS uspokaja, że zdarza się, że petenci mogą mieć kłopoty z dodzwonieniem się. - Pod koniec i na początku miesiąca, kiedy znacząco wzrasta liczba telefonów do informacji ubezpieczeniowo-składkowej - wyjaśnia Małgorzata Korba, rzecznik lubelskiego oddziału ZUS. Jednocześnie zaznacza, że nawet po dodzwonieniu Czytelnik i tak nie dowiedziałby się, jaki jest stan jego zadłużenia, bo takich informacji nie podaje się przez telefon.

Być może w połowie roku sytuacja poprawi się. - Wtedy planujemy uruchomienie Nowego Portalu Informacyjnego - wyjaśnia Korba. Dzięki niemu klienci będą mogli m.in. logować się, aby sprawdzić np. stan swojego konta.


Nasze serwisy:
Kronika policyjna Lubelszczyzny
Repertuar lubelskich kin
Lubelski informator miejski
Z przymrużeniem oka

Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas

od 7 lat
Wideo

Zakaz krzyży w warszawskim urzędzie. Trzaskowski wydał rozporządzenie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto