- Po co jest tam informacja telefoniczna, jak nie można się z nią skontaktować - pyta Czytelnik.
ZUS uspokaja, że zdarza się, że petenci mogą mieć kłopoty z dodzwonieniem się. - Pod koniec i na początku miesiąca, kiedy znacząco wzrasta liczba telefonów do informacji ubezpieczeniowo-składkowej - wyjaśnia Małgorzata Korba, rzecznik lubelskiego oddziału ZUS. Jednocześnie zaznacza, że nawet po dodzwonieniu Czytelnik i tak nie dowiedziałby się, jaki jest stan jego zadłużenia, bo takich informacji nie podaje się przez telefon.
Być może w połowie roku sytuacja poprawi się. - Wtedy planujemy uruchomienie Nowego Portalu Informacyjnego - wyjaśnia Korba. Dzięki niemu klienci będą mogli m.in. logować się, aby sprawdzić np. stan swojego konta.
Nasze serwisy:
Kronika policyjna Lubelszczyzny
Repertuar lubelskich kin
Lubelski informator miejski
Z przymrużeniem oka
Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas
Zakaz krzyży w warszawskim urzędzie. Trzaskowski wydał rozporządzenie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?