15 nowych partnerów dołączyło do programu lojalnościowego BusBonus prowadzonego przez MPK Lublin we współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego. Teraz uczestniczą w nim już 42 firmy i instytucje.
BusBonus jest jedynym w Polsce programem realizowanym w oparciu o bilet elektroniczny i jednym prowadzonym na tak dużą skalę kierowanym do stałych użytkowników transportu miejskiego.
Chodzi o docenienie pasażerów mających bilety okresowe oraz zachęcenie do ich kupowania mieszkańców do tej pory niekorzystających z transportu miejskiego.
Po okazaniu KBE sprzedawcy oraz sprawdzeniu przez niego ważności biletu w dedykowanej aplikacji internetowej jej posiadaczowi w wielu miejscach Lublina przysługiwać będzie zniżka na zakup towarów lub usług. Zniżki wahają się od 5 do 50 proc.
Pełna lista zniżek znajduje się na stronie www.busbonus.pl.
(mb)
Nowe zniżki:
- restauracja Satori Sushi – 15 proc.
- restauracja Chinatown Express – 10 proc.
- sklepy marek: Adidas – 10 proc., Levis – 10 proc., Lee – 7 proc., Wrangler – 7 proc. (C.H. Olimp oraz C.H. E. Leclerc ul. Zana 19)
- sklep z kosmetykami naturalnymi Cosmeteuticum – 10 proc.
- księgarnia Verbum – 5 proc. (książki)
- hotel Korona – 10 proc. (restauracja i SPA)
- studio projektowania ogrodów DecorGreen – 50 proc. (na projekt ogrodu)
- sklepy z dywanami, wykładzinami podłogami Dywany Łuszczów – 7 proc.
- firma marketingu internetowego Icommedia – 20 proc. (na wykonanie strony www oraz pozycjonowanie)
- sprzedawca stolarki budowlanej oraz producent wyrobów ze stali Radbud – 5 proc. (na okna, bramy, automatykę, kowalstwo)
- studio fotograficzne i filmowe Rajchelgroup – 15 proc. (na fotografię ślubną)
- gabinet dietetyczno-psychologiczny Strefa Zdrowia – 5 proc.
Zobacz także:
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?