Billboardy pojawią się przede wszystkim w centrum Warszawy i przy głównych skrzyżowaniach, w okolicy centrów handlowych, multipleksów, oraz na trasach wylotowych z Warszawy. Zdaniem urzędników, 150 nośników wygeneruje 54 miliony kontaktów wzrokowych, zakładając, że na jeden billboard warszawiacy zerkną średnio 12 tysięcy razy dziennie.
Kampania ma przede wszystkim kreować wizerunek Lublina, poprawić jego rozpoznawalność i zachęcać do odwiedzin.
Zgodnie z zamysłem twórcy wizerunku, Lublin to miasto w którym historia przeplata się ze współczesnością. Bogate dziedzictwo kulturowe wpływa na codzienne życie. Kameralność, nastrojowość uwypukla tożsamość miasta i jego unikalny klimat.
Koszt kampanii to prawie 280 tys. zł.
/mz/
Od redakcji: Przypominamy, że każdy z Was może zostać dziennikarzem obywatelskim serwisu MM Moje Miasto! Zachęcamy Was do zamieszczania artykułów oraz nadsyłania zdjęć z ciekawych wydarzeń i imprez. Piszcie też o tym, co Wam się podoba, a co Wam przeszkadza w naszym mieście. Spróbujcie swych sił w roli reporterów obywatelskich eMeMki! Pokażcie innym to, co dzieje się wokół Was. Pokażcie, czym żyje Miasto!
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?