"Chciałabym opisać sytuację jaka mnie spotkała 8 marca. Podczas kontroli biletów wypisano mi mandat, bo czytnik biletów elektronicznych wyświetlił, że mój bilet jest ważny do 7 marca. Okazałam paragon potwierdzający sprzedaż biletu, a na nim jest informacja, że bilet jest ważny o dzień dłużej. Kontroler stwierdził tylko, ze takie sytuacje się powtarzają często i mam 7 dni na wyjaśnienie sytuacji.
W biurze Obsługi Klienta na ul. Kraśnickiej 25 poinformowano mnie, że jest tu błąd biletomatu, który drukuje błędne paragony i w ostateczności anulowano mi mandat.
Jako że skończyła mi się ważność biletu 30-dniowego, kupiłam nowy, z datą ważności do 8 kwietnia. Okazało się, że biletomat powtórnie wydrukował wadliwy paragon. Panie z Biura Obsługi wydały mi nowy z datą właściwą, czyli do 7 kwietnia."
I.G.
Odpowiadź Zarząd Transportu Miejskiego:
– Biletomaty nie są naszą własnością, ale znamy problem i przekazaliśmy go firmie Mennica Polska operatorowi sprzedaży biletów za pośrednictwem tych automatów – mówi Jakub Kozak z Zarządu Transportu Miejskiego. – Problem został zdiagnozowany i w najbliższym czasie zostanie usunięty. Nie ma związku z rokiem przestępnym. Osoby, które kupiły takie bilety i dostały karę za przejazd bez ważnego biletu, mogą się zgłaszać do nas wraz z paragonem wydrukowanym przez automat. Kary będą anulowane. Wiążąca jest w tym wypadku data na paragonie.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?