Nowa kampania będzie opierać się na dobrze znanym haśle "Lubelskie. Smakuj życie". - Motywem przewodnim jest przestrzeń ekopozytywna, będąca idealnym miejscem na spędzanie wakacji, oferująca turystom wspaniałą przyrodę i wiele form aktywnego wypoczynku - powiedział wicemarszałek województwa Krzysztof Grabczuk w czasie czwartkowej prezentacji billboardów na placu Litewskim.
Istotnym elementem nowej strategii promocyjnej będzie spot telewizyjny, a także, co jest nowością, serial emitowany "Pogodni" emitowany w TVP. - Jest już gotowy scenariusz pierwszego odcinka. Akcja będzie rozgrywała się w Kazimierzu Dolnym. Będą to krótkie, kilkuminutowe odcinki, w których istotnym elementem będą nasze największe atrakcje. Najprawdopodobniej serial będzie emitowany do końca tego roku - mówi Krzysztof Komorski, kierownik marki regionalnej "Lubelskie".
W sierpniu samorząd województwa ma zamiar promować smaki Lubelszczyzny poprzez sieć pawilonów w największych polskich miastach, natomiast we wrześniu przyjdzie pora na eksponowanie gospodarczych walorów regionu.
Jak Wam się podobają billboardy? - piszcie w komentarzach pod tekstem.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?