Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Z urzędnikiem przez telefon

Janek Taraszkiewicz
Janek Taraszkiewicz
466 10 10- pod tym numerem mieszkańcy Lublina dowiedzą się jak załatwić swoje sprawy w magistracie. Ratusz uruchomił właśnie specjalną infolinię dla petentów.

Przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu, lektor w słuchawce poprowadzi nas niemal „za rączkę” w poszukiwaniu niezbędnych informacji. Za połączenie zapłacimy jak za jedną minutę lokalnego połączenia na numer stacjonarny. Dowiemy się jak gdzie i kiedy wymienimy np. nieważne prawo jazdy, czy dowód osobisty, w jakich godzinach czynne są biura obsługi mieszkańców i jakie dokumenty powinniśmy mieć przy sobie przychodząc do urzędu.

W słuchawce usłyszymy dobrze wszystkim znany głos lektora telewizyjnego Tomasza Knapika.

-Szukaliśmy ciepłego przyjaznego głosu- tłumaczy Krzysztof Łątka, Sekretarz Miasta i zaznacza, że to pierwsza tego typu usługa w skali kraju.

Po wybraniu numeru infolinii wystarczy podążać za wskazówkami lektora i tonowo wybierać numery kolejnych zakładek, prowadzacych nas do najbardziej szczegółowych nawet informacji.

Oprócz infolinii ratusz uruchomił jednocześnie specjalną zakładkę na stronie internetowej Urzędu Miasta  www.um.lublin.eu . W serwisie „jak załatwić sprawę w Urzędzie” znajdziemy 388 kart informacyjnych zawierających szczegółowe instrukcje, pomocne w załatwianiu tych spraw, po które do „okienka” przychodzimy najczęściej.

/mz/

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto