Przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu, lektor w słuchawce poprowadzi nas niemal „za rączkę” w poszukiwaniu niezbędnych informacji. Za połączenie zapłacimy jak za jedną minutę lokalnego połączenia na numer stacjonarny. Dowiemy się jak gdzie i kiedy wymienimy np. nieważne prawo jazdy, czy dowód osobisty, w jakich godzinach czynne są biura obsługi mieszkańców i jakie dokumenty powinniśmy mieć przy sobie przychodząc do urzędu.
W słuchawce usłyszymy dobrze wszystkim znany głos lektora telewizyjnego Tomasza Knapika.
-Szukaliśmy ciepłego przyjaznego głosu- tłumaczy Krzysztof Łątka, Sekretarz Miasta i zaznacza, że to pierwsza tego typu usługa w skali kraju.
Po wybraniu numeru infolinii wystarczy podążać za wskazówkami lektora i tonowo wybierać numery kolejnych zakładek, prowadzacych nas do najbardziej szczegółowych nawet informacji.
Oprócz infolinii ratusz uruchomił jednocześnie specjalną zakładkę na stronie internetowej Urzędu Miasta www.um.lublin.eu . W serwisie „jak załatwić sprawę w Urzędzie” znajdziemy 388 kart informacyjnych zawierających szczegółowe instrukcje, pomocne w załatwianiu tych spraw, po które do „okienka” przychodzimy najczęściej.
/mz/
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?