W ciągu dwóch najbliższych miesięcy wina z Perły mają trafić na sklepowe półki.
– Systematycznie poszerzamy naszą ofertę i tym razem postanowiliśmy wejść w segment win – mówi Sławomir Staręga, dyrektor marketingu Perły Browarów Lubelskich.
Wina będą produkowane pod nową, własną marką. Kierownictwo Perły na razie nie chce zdradzać jej nazwy.
Wiadomo tylko, że trunki z Sycylii będą dobrej jakości, a ich cena znajdzie się w przedziale 20–30 zł. Otworzą one drogę kolejnym winom z innych regionów świata.
– W winnicach w Hiszpanii, Portugalii i Francji szukamy nowych smaków – dodaje Staręga.
To nie koniec nowości z Perły. Jeszcze w tym miesiącu na rynek trafi nowe piwo.
Trybunalskie Miodowe powstanie na bazie miodu pitnego z lubelskiego Apisu. – Będzie miało lekko słodki smak i delikatny aromat naturalnego miodu – mówi Sławomir Staręga.
Trybunalskie Miodowe będzie sprzedawane w półlitrowych, brązowych, bezzwrotnych butelkach. – Ceny nie zdradzę, ale będzie ona konkurencyjna – zapewnia Staręga.
W ciągu ostatnich dwóch lat Perła poszerzyła swoją ofertę o 6 nowych produktów.
Sztandarowe piwa z Perły to dziś m.in. Perła Chmielowa, Perła Export, Perła Niepasteryzowana, Perła Czarna, Lubelskie Pils i Lubelskie Mocne.
Czytaj także:
9 ulubionych miejsc kleszczy w ciele
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?