Wiedza nabyta podczas case studies może być szczególnie przydatna młodym ludziom podczas wkraczania na rynek pracy. - Zaczniemy od wprowadzenia teoretycznego, ale większość szkolenia prowadzona będzie na praktycznych przykładach. Efektem końcowym będzie stworzenie kampanii przez wszystkich uczestników - mówi Michał Żukowski, koordynator projektu. Warsztaty poprowadzi je Daniel Bąk – Dyrektor Zarządzający agencji mediowej Media Lublin, odpowiadający m.in. za wprowadzanie na rynek lubelski takich marek jak ALE TAXI, Wakacje Travel, kampanie reklamowe dla Profi-Lingua, sieci salonów TONEXT, Damel Taxi, Perła Browary Lubelskie SA, OSM Krasnystaw.
Warsztaty ruszają 29 listopada o 14.30, w Sali nr 10 Biblioteki Głównej UMCS. Zapisy na szkolenia odbywają się drogą mailową: [email protected] (w treści należy podać imię, nazwisko, nr telefonu, rok i kierunek studiów). Liczba miejsc ograniczona.
Czytaj Kronikę policyjną Lubelszczyzny
Czytaj nasz luźny serwis - Z przymrużeniem oka
Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?