Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W biurze PGE Obrót w Lublinie pojawili się ambasadorzy. Mają pomagać klientom

redakcja
redakcja
Już w drzwiach Biura Obsługi Klienta lubelskiej placówki PGE ...
Już w drzwiach Biura Obsługi Klienta lubelskiej placówki PGE ... Materiały prasowe
Już w drzwiach Biura Obsługi Klienta lubelskiej placówki PGE Obrót petenta przywita Ambasador Jakości. Zanim trafi na stanowisko obsługi, ambasador udzieli mu rad i wskazówek oraz pomoże przy wypełnieniu i kompletowaniu dokumentów.

Zadaniem Ambasadorów Jakości jest skrócenie czasu oczekiwania na obsługę. Klienci po wejściu do placówki otrzymują pomoc od ambasadora, który nie tylko udziela podstawowych informacji i pomaga poradzić sobie z dokumentami, ale także dokonuje identyfikacji sprawy.

– Zdarza się bowiem, że Klient ustawia się w kolejce w Biurze, a tymczasem dowiaduje się ode mnie, że ze swoją sprawą powinien udać się do Dystrybucji – mówi Justyna Waltoś, Ambasador Jakości w BOK w Rzeszowie.

Pomysł został wdrożony w 12. najczęściej odwiedzanych placówkach obsługi. Oprócz Lublina także w Rzeszowie, Zgierzu, Łodzi, Białymstoku, Przemyślu, Pruszkowie, Legionowie, Konstancinie Jeziornie, Radomiu oraz Kielcach.

Źródło: Inf. prasowa

Co sądzicie o takich sposobach na usprawnianie pracy urzędów? Czekamy na komentarze.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto