Zadaniem Ambasadorów Jakości jest skrócenie czasu oczekiwania na obsługę. Klienci po wejściu do placówki otrzymują pomoc od ambasadora, który nie tylko udziela podstawowych informacji i pomaga poradzić sobie z dokumentami, ale także dokonuje identyfikacji sprawy.
– Zdarza się bowiem, że Klient ustawia się w kolejce w Biurze, a tymczasem dowiaduje się ode mnie, że ze swoją sprawą powinien udać się do Dystrybucji – mówi Justyna Waltoś, Ambasador Jakości w BOK w Rzeszowie.
Pomysł został wdrożony w 12. najczęściej odwiedzanych placówkach obsługi. Oprócz Lublina także w Rzeszowie, Zgierzu, Łodzi, Białymstoku, Przemyślu, Pruszkowie, Legionowie, Konstancinie Jeziornie, Radomiu oraz Kielcach.
Źródło: Inf. prasowa
Co sądzicie o takich sposobach na usprawnianie pracy urzędów? Czekamy na komentarze.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?