- Na linii obsługi klienta nikt nie odbiera. Z komórki nie udało mi się dodzwonić. Z kolei sieć sprzedaży działa ale nie mogą przekierować do techników, a nawet nie wiedzą kiedy wszystko zostanie naprawione. Przecież to jedna firma – skarży się niezadowolony klient.
Dla wytrwałych podajemy numer do biura obsługi klienta ( z telefonów stacjonarnych) 0 801 94 94 80.
Prawie 5 godzin zajęło usuwanie awarii. Jak udało się nam ustalić, w najbliższym czasie nie powinny wystąpić jakiekolwiek utrudnienia w dostępie do Internetu.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?