O zmianie programów telewizji kablowej abonenci powinni się dowiedzieć z wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego. W przypadku UPC i Multimedia nie zawsze tak było.
Postępowania wobec UPC Polska i Multimedia Polska zostały wszczęte w grudniu 2010 roku.
Pierwsze – po skardze konsumenta, drugie – po zawiadomieniu od przedsiębiorcy. W ich trakcie prezes UOKiK ustaliła, że spółki nie poinformowały w odpowiednim czasie o wycofaniu kilku programów ze swojej oferty.
Czytaj także:
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?