Jak czytamy w warunkach przetargu, witryna "ma budować pozytywny oraz nowoczesny wizerunek uczelni, wyróżniający ją na tle innych polskich uniwersytetów”. Treści i układ serwisu mają być dostosowane do potrzeb studentów, absolwentów, pracowników i przedstawicieli biznesu.
Do funkcjonalności obecnej strony były zastrzeżenia. – Treści potrzebne studentom czy pracownikom nieraz można było odnaleźć dopiero za dwudzistym kliknięciem – mówi Anna Guzowska, rzecznik UMCS.
Stworzenie nowego serwisu internetowego UMCS zapowiadał od dawna. – To kolejny element ujednolicenia wizerunku uczelni. Nowa strona ma być spójna z opracowanym systemem identyfikacji wizualnej (te same czcionki dla wszystkich uczelnianych dokumentów, wszystkie dodatki w jednolitych, biało-błękitnych barwach itd. – red.)– dodaje Guzowska.
Zmieni się też adres serwisu. Teraz strona uczelni będzie dostępna na: www.umcs.pl.
Zwycięzcę przetargu poznamy w lipcu. Na przygotowanie serwisu będzie miał trzy miesiące.
Jak przygotować się do rozmowy o pracę?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?