Materiał Dziennikarza Obywatelskiego |
Pod numerem alarmowym MPWiK pracownik poinformował mieszkańca wieżowca, że awariami wodociągowymi w SM Nałkowskich zajmuje się firma TOKA z Lublina. Sam nie widział większej usterki w tym rejonie miasta a także nie miał zgłoszeń, więc interwencja ze strony MPWiK była zbyteczna.
Niestety podane numery telefonów do firmy TOKA milczały. Po ponownej interwencji w MPWiK pracownik sam sprawdził czy ktoś pod podanymi numerami telefonów odpowiada. Niestety nikt się nie zgłaszał. Jeden z numerów- komórkowy, był poza zasięgiem, drugi zaś stacjonarny nie działał w ogóle.
Jeżeli u kogoś doszło do poważnej awarii i w tej chwili komuś zalewa mieszkanie a inni nie mają wody w kranie, kto ma interweniować?
Spółdzielnia Mieszkaniowa jest już nieczynna, pracownicy odpowiedzialni za interwencje w kwestii usterek wodociągowych nie odbierają telefonów, a MPWiK nie chce przyjechać, co wtedy robić, pyta zrozpaczony mieszkaniec?
Jedynym rozwiązaniem jest przeczekać noc i dzwonić ponownie w sobotę. Może ktoś odbierze i nie będzie za późno. Mając nadzieję, że nie doszło do jakiejś poważnej awarii u któregoś z mieszańców nieobecnych w swoim lokalu.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?