Do cyklu festiwalowego CIFFT zgłoszono w tym roku w sumie 1,4 tys. filmów. Lubelska produkcja znalazła się wśród ośmiu najlepiej ocenionych.
Krzysztof Grabczuk, wicemarszałek województwa, podkreślał we wtorek, że w promocję warto inwestować. - Turystyka może być silnym impulsem rozwoju naszego regionu - zaznaczył.
Czytaj nasz turystyczny serwis Perły i Perełki Lubelszczyzny
Piotr Franaszek, szef wojewódzkiej promocji dodał, że turystów na Lubelszczyźnie przybywa: - Rocznie nasz region odwiedza 1,5 mln osób.
Nagrodzony film powstał w ubiegłym roku. Przygotowała go lubelska firma Codeina. Przeciwstawia świat wielkiego, zatłoczonego miasta, gdzie liczy się praca i ludzie nie mają czasu na odpoczynek, sielskiej Lubelszczyźnie, gdzie można "naładować akumulatory" na łonie natury. W spocie można zobaczyć ujęcia m.in. z Kazimierza Dolnego, Zamościa, Zwierzyńca czy Roztocza.
45-sekundowy spot był emitowany w TVN, TVN24, TVN Warszawa i w Polsacie. Kosztował 180 tys. zł. 85 proc. dołożyła Unia Europejska.
Nasze serwisy:
Repertuar lubelskich kin
Lubelski informator miejski
Kronika policyjna Lubelszczyzny
Z przymrużeniem oka
Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?