Projekt nosi nazwę Movember. Pochodzi od połączenia angielskich słów moustache - wąsy - i November – listopad. Po polsku „wąsopad”. Każdy mężczyzna, który chce się przyłączyć do akcji powinien w listopadzie zapuścić wąsy, a dodatkowo kliknąć na stronę http://ex.movember.com/register/11355 i wypełnić formularz. - Do akcji mogą włączać się zarówno mężczyźni jak i kobiety, choć te drugie wspierają mężczyzn raczej duchowo – tłumaczą organizatorzy. Wąsy na twarzy mają budzić zainteresowanie i same w sobie mają reklamować akcję. – Chcemy zmusić ludzi, by pytali co robimy i po co. Prowokujemy w ten sposób rozmowy o przedsięwzięciu i o męskim zdrowiu – wyjaśnia Kamil Dworniczak, koordynator akcji.
Pomysł akcji narodził się 10 lat temu w Australii.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?