Ulotki będą rozdawane na ulicach, przystankach autobusowych i tramwajowych, dworcach kolejowych, w pobliżu hipermarketów.
– W obliczu kryzysowej sytuacji i zagrożenia nową grypą, w trosce o klientów i pracowników Lidla, poszerzyliśmy swój asortyment, między innymi o żel antybakteryjny, zabezpieczający przed zarażeniem. Wprowadziliśmy też do sprzedaży ponad 1 000 000 maseczek ochronnych - 0,36 zł za 1 szt. – mówi Anna Sroczyńska z Lidl Polska. Akcji patronuje Główny Inspektor Sanitarny i Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego.
Program jest częścią ogólnopolskiej kampanii społecznej „Nie poddaj się GRYPIE”.
– Sieć Lidl to sklepy, które odwiedza tysiące Polaków. To dobrze, że włącza się w działania profilaktyczne. Zawsze lepiej wiedzieć więcej, niż mniej, zwłaszcza na temat nowej grypy – uważa Grażyna Sobaszek, nauczycielka biologii. – Chętnie przeczytam taką ulotkę – dodaje. Są też i inne opinie. – Sklep robi sobie reklamę, cynicznie wykorzystując ludzką podatność na panikę i sensację, tym razem w wydaniu świńskiej grypy. Ja wolę zabezpieczyć się seksem i czosnkiem – twierdzi pan Zbigniew, kierowca z Lublina.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?