– Pomysł należał do przedstawicieli firmy, ale nasz wydział promocji uczestniczył w każdym etapie prac nad grą i współtworzył jej scenariusz – mówi Krzysztof Jaroch, naczelnik wydziału promocji i informacji rybnickiego urzędu miasta. Gra przeznaczona jest dla 2-4 osób. Każdy z uczestników zabawy po rzucie kostką przesuwa się pionkiem po trasie, która została wiedzie przez najbardziej charakterystyczne miejsca Rybnika. Zatrzymując się na specjalnych polach, gracze otrzymują komendy zawarte w opisie gry.
Jakie atrakcje czekają na uczestników? Mogą zwiedzić Bazylikę, wysłuchać otwartego wykładu na terenie kampusu, czy koncertu w jednym z rybnickich kościołów. Postój na każdym ze specjalnie oznaczonych pól niesie bowiem za sobą pewną atrakcję. I tak kiedy pionek gracza zatrzyma się na polu przypisanym do rybnickiego rynku uczestnik dowiaduje się co nieco na temat największej imprezy plenerowej w mieście. – "Trafiłeś na „Dni Rybnika" na rynku. Wystartowałeś w szybkim quizie i wygrałeś hulajnogę. Twoja wygrana pozwoli ci szybciej się poruszać po mieście. Idziesz trzy pola do przodu." – to komenda przypisana do tego pola.
– Gra idealnie wpisuje się w strategię promocyjną miasta.Wykorzystano w niej miejsca, które my także chcemy promować, czyli między innymi kampus. W grze wykorzystano między innymi także Rybka - czyli miejską maskotkę – mówi Krzysztof Jaroch. „Wszędobyl Rybnicki" trafił już do świetlic w blisko 30 rybnickich szkołach. Grę można także kupić w księgarniach i w sklepach z zabawkami na terenie miasta.
Akcja cyberpolicji z Gdańska: podejrzani oszukali 300 osób
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?