Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Restauracja Domowa Micha z deptaka wyłączyła denerwującą reklamę

redakcja
redakcja
Wojciech Nieśpiałowski
Koniec z głośną reklamą restauracji Domowa Micha na deptaku w Lublinie. Internauci, którzy na Facebooku domagali się wyłączenia reklamy, dopięli swego.

Od miesięcy na deptaku w Lublinie słychać było głośny spot zachwalający restaurację.

Urzędnicy rozkładali ręce, gdyż normy hałasu nie są przekroczone, reklama nie jest też nadawana po godz. 22.

W lokalu była też dwukrotnie Straż Miejska. Właściciel lokalu w obecności funkcjonariuszy wyłączył głośnik i zobowiązał się, że w przyszłości reklamę będzie nadawać ciszej.

Przeciwnicy reklamy skrzyknęli się na portalu Facebook. – Jeżeli o krajobraz dźwiękowy naszego kochanego miasta nie chcą zadbać władze, zróbmy to sami. Dajmy sygnał właścicielom lokali, że taka forma reklamy to głupota – zachęcał Józef Szopiński z zawodu dziennikarz.

Udział w akcji potwierdziło ponad 100 osób. We wtorek o godz. 17.30 mieli wejść do lokalu i równocześnie odtworzyć na swoim telefonie lub innym urządzeniu z głośnikiem pobraną z Internetu reklamę restauracji.

– Słyszałem o tej akcji – przyznaje Rafał Cerański, szef lokalu. – Nie puszczamy już tej reklamy. Dotarły do nas sygnały, że niektórzy się na nią skarżyli. Nie chcieliśmy nikogo nią denerwować. Teraz zaczynamy nowy etap promocji.

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto