Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Przegląd prasy: Reklamy przycichną. Koniec z rykiem telewizorów

Anna Jasińska
Anna Jasińska
Dobra wiadomość dla przeciwników reklam, które przerywają emisję programów telewizyjnych. Wkrótce żaden spot reklamowy nie będzie mógł być głośniejszy niż programy emitowane przed i po bloku reklamowym.

Dokładnie sprawdzi to Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Nadawcy i agencje reklamowe będą mieli pół roku na dostosowanie się do nich. Poprzednie obostrzenia nie przyniosły spodziewanych efektów. Reklamy telewizyjne dalej były głośniejsze niż audycje. Nie pomagały też interwencje rzecznik praw obywatelskich.

– Otrzymywaliśmy dużo skarg od widzów w tej sprawie. Zdecydowaliśmy się ostatecznie uregulować tę kwestię, choć nie było to łatwe – przyznaje Tomasz Borysiuk, członek KRRiT.

Teraz nadawcy będą musieli używać do oceniania reklam określonych przez radę oprogramowania i urządzeń. Pozwalają na to nowe technologie, z których chce skorzystać KRRiT. – Jeśli się nie dostosują, mamy odpowiednie instrumenty, by ich ukarać. I nie chodzi tylko o upomnienia czy kary finansowe, ale też sankcje związane z telewizyjną koncesją – ostrzega przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski.

Źródło: Dziennik.pl

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto