– Sprawa z początku dość błaha przerodziła się w serię komplikacji, którą nie chcą zainteresować się pracownicy TP SA – zaalarmował nas Czytelnik, syn zmarłego abonenta. Pod koniec maja mężczyzna udał się do punktu sprzedaży usług przy ul. Orkana 4 w Lublinie. Chciał przenieść umowę na telefon i Internet ze zmarłego ojca na siebie.
– Pracownik przyjął zgłoszenie i poinformował, że w ciągu dwóch, trzech dni przygotuje niezbędne dokumenty, tj. aneks do umowy – mówi nasz Czytelnik. Tak się jednak nie stało. W tym czasie umowa na Neostradę stała się umową na czas nieokreślony, mimo że była zawarta z klientem, który zmarł.
– Ku mojemu zdziwieniu dowiedziałem się, że pracownik, który przyjmował moje zgłoszenie, nie wprowadził zmiany do systemu – relacjonuje mężczyzna. – Dzwoniłem na infolinię firmy i zgłaszałem reklamacje. Bez skutku.
Po naszej interwencji, TP SA wyjaśniła sprawę. Firma potwierdziła, że całe zamieszanie wynika z niedopatrzenia osoby, która przyjmowała zgłoszenie naszego Czytelnika.
– Winę za zaniedbanie ponosi były już pracownik salonu sprzedaży TP, który nie przekazał do dalszego opracowania dokumentów otrzymanych od klienta – informuje Izabella Szum, szef Biura Prasowego Grupy TP w Krakowie.
Firma traktowała więc byłego klienta zgodnie ze swoim regulaminem, tak jak gdyby nadal żył. – Z chwilą śmierci wszystkie umowy zawarte z klientem wygasły. Ten fakt nie był zgłoszony do systemu, wobec czego usługi były w dalszym ciągu świadczone. Umowa na Neostradę TP była zawarta w promocji na czas określony, stąd też po zakończeniu promocji przeszła na czas nieokreślony, co jest zgodnie z regulaminem – wyjaśnia Izabella Szum.
Zgłoszenie naszego Czytelnika w końcu się odnalazło. Firma zapewnia, że sprawa została już wyjaśniona.– Z uwagi na uchybienia po naszej stronie przeprosimy klienta. Sytuacja ta nie powinna mieć miejsca – przyznaje Izabella Szum.
– Będę w pełni usatysfakcjonowany, jeśli sprawa rzeczywiście dobiegnie końca – kwituje nasz Czytelnik.
TP SA rozpatruje jeszcze trzy odwołania od opłat za Neostradę wniesione przez mężczyznę. Zapewnia, że jego reklamacje były odnotowywane w systemie i wprowadzono wszystkie konieczne korekty rachunków.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?