Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Polacy znają hasło promocyjne Lublina

redakcja
redakcja
redakcja
"Lublin miasto inspiracji" to jedno z najczęściej kojarzonych haseł promocyjnych polskich miast.

Znalazło się na czwartym miejscu pod względem rozpoznawalności przez Polaków. Ranking przeprowadził w maju Instytut Badawczy IPC dla MarketingMiejsca.com.pl. W badaniu wzięło udział 1075 respondentów.

Najbardziej rozpoznawalne było hasło promocyjne Wrocławia. Za nim uplasowały się Warszawa i Gdańsk.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto