MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Po skardze Czytelnika na MPK: Kierowca nie powinien był komentować

Redakcja
Przedsiębiorstwo zajęło się skargą naszego Czytelnika na ...
Przedsiębiorstwo zajęło się skargą naszego Czytelnika na ... Archiwum
Przedsiębiorstwo zajęło się skargą naszego Czytelnika na zachowanie kierowcy podczas sprzedaży biletu w autobusie. MPK wyjaśnia, że kierowca nie zachowywał się złośliwie, ale powinien oszczędzić sobie komentarzy.
Wczoraj zamieściliśmy list pasażera, który w sobotę jechał autobusem linii 45.

Nasz Czytelnik chciał kupić bilet w pojeździe. Jego zdaniem kierowca zachowywał się nieuprzejmie i celowo wydał mu resztę jak najdrobniejszymi monetami.

– Kierowca autobusu linii 45 dziś złożył wyjaśnienia. Potwierdził taką wymianę zdań z pasażerem. Komentarz kierowcy był oczywiście zbędny, dlatego została przeprowadzona z nim rozmowa dyscyplinująca – informuje Weronika Opasiak, rzecznik prasowy MPK Lublin. – Każdy kierowca jest bowiem zobowiązany do kulturalnego i uprzejmego zachowania się wobec podróżnych.

– Co do wydania reszty tłumaczył, że wydał takim bilonem jaki miał w kasetce. Z jego strony nie było mowy o złośliwości. Trzeba pamiętać, że sprzedaż biletów w autobusie jest sprzedażą uzupełniającą i kierowca może nie mieć wydać inaczej, stąd mile widziane są odliczone kwoty – tłumaczy Weronika Opasiak.


CO SĄDZICIE O SPRAWIE? CZEKAMY NA WASZE KOMENTARZE!


Przeczytaj cały list od Czytelnika:

Chciał kupić bilet w autobusie, za karę dostał resztę w drobnych (List od Czytelnika)
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Policja radzi jak zaplanować podróż

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lublin.naszemiasto.pl Nasze Miasto